מדיניות אספקת מוצרים

 

מדיניות אספקה זו היא חלק בלתי נפרד מתקנון האתר ותקנון האופטיקה

אספקה:

1. עבור משקפיים ללא מרשם וללא צורך בייצור עדשות, ישלח המוצר עם שליח עד הבית ללא עלות נוספת תוך 7-3 ימי עסקים תלוי בחרת המשלוחים.

2. עבור מוצרים אשר דורשים ייצור עדשות לפי מרשם, זמן ייצור העדשות יכול לקחת כ7 ימי עסקים תלוי בהספק המעבדה ובמורכבות העדשות, לאחר שהעדשות מוכנות ומורכבות במסגרת, ישלח המוצר עם שליח עד הבית ללא עלות נוספת תוך 7-3 ימי עסקים תלוי בחרת המשלוחים.

החברה עושה כפי יכולתה על מנת שהלקוחות יקבלו את המוצר שלהם כמה שיותק מוקדם.

החברה לא תשא באחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע”י צד ג’ אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.

ביטולים:

1. אם מדובר בעדשות בייצור אישי לפי מרשם

לאחר קבלת ההזמנה ניתן לבטל אותה ללא עלות עד למוחרת של יום ההזמנה ב8 בבוקר שעון ישראל, על ידי פנייה לחברה דרך לשונית “צור קשר” באתר או בטלפון, בזמן הפנייה יש לציין פרטים מלאים של הלקוח ושל העסקה בצירוף קבלה, במידה ונתוני המרשם הועברו לייצור פעיל לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי על עדשות שהוזמנו ויוצרו בהתאמה אישית.

2. אם מדובר בשקפיים ללא מרשם

ניתן לבקש להחזיר את המשקפיים עד 14 יום כשהם סגורים באריזה המקורית ובצירוף קבלה, את הבקשה להחזיר ניתן לבצע דרך לשונית “צור קשר” באתר או בטלפון, בזמן הפנייה יש לציין פרטים מלאים של הלקוח ושל העסקה. במידה וידרש הלקוח לשלוח אל החברה חזרה את המוצר דמי המשלוח ישולמו על ידי הלקוח.

*במקרה וניתן זיכוי על ידי החברה למשתמש יראה המשתמש את הכסף תוך 14 יום בפירוט אמצעי התשלום איתו שילם, כמו כן זמן הזיכוי תלוי בחברת האשראי ועלול להשתנות.

 

 

עגלת קניות
דילוג לתוכן