תקנון מוצרי אופטיקה

1.מבוא

1.1.טרם הזמנת מוצרי אופטיקה באתר זה, אנא קרא/י תקנון זה, תקנון זה מהווה חלק בלתי נפרד מתקנון תנאי השימוש.

2.1. הזמנת מוצרים אופטיים, באמצעות האתר תעשה על פי הנתונים שיסופקו ויוזנו על ידך על פי המרשם אותו קיבלת מאופטומטריסט מורשה או רופא עיניים וגיל המרשם אינו עולה על 24 חודשים בזמן ההזמנה.
3.1. ידוע לך כי רכישת משקפיים שלא בהתאם למרשם עדכני ל24 החודשים שקדמו למועד ההזמנה, תסכן את בריאות העיניים ואת איכות הראייה שלך, והחברה אינה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם מכך כמו כן החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא לך ו/או לאנשים אחרים (צד ג’) ו/או לרכוש, שעלול להיגרם בשל שימוש במשקפיים שאינם תואמים למרשם עדכני, לרבות כל נזק שעלול להיגרם בגין תאונות ביתיות או אחרות עקב סחרחורת, בלבול או ראייה לקויה בזמן הפעלת ציוד חשמלי, כלי עבודה, נהיגה וכל דבר אחר שעלול לנבוע מהזמנת משקפיים שאינם עומדים במרשם העדכני שלך.

 

2. הזמנת מוצרי אופטיקה

1.2. בעת ביצוע הזמנה באמצעות האתר, עליך לוודא כי נתוני המרשם אשר הזנת הם עדכניים ל24 החודשים האחרונים ומדוייקים, ולוודא זאת שוב במעמד התשלום.
2.2. הנך מאשר\ת כי עובי העדשות האופטיות שיורכבו במשקפיים המוזמנות על ידך עלול להשתנות על סמך נתוני המרשם שהוזנו על ידך, ועל פי שיקול דעתה המקצועי של החברה, אתה מתחייב שלא תהיה לך כל תלונה בנושא זה.
2.3. בעת ביצוע ההזמנה עליך להקפיד שכל נתוני המרשם הוזנו באופן מלא ולא חלקי, באחריותך לוודא זאת.
2.4. לא ניתן לשנות נתוני מרשם שהוזנו לאחר שליחת העדשות לייצור.

3. ביטול עסקה

1.3. לאחר קבלת ההזמנה ניתן לבטל אותה ללא עלות עד למוחרת של יום ההזמנה ב8 בבוקר שעון ישראל, על ידי פנייה לחברה דרך לשונית “צור קשר” באתר, בזמן הפנייה יש לציין פרטים מלאים של הלקוח ושל העסקה בצירוף קבלה, במידה ונתוני המרשם הועברו לייצור לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי על עדשות שהוזמנו ויוצרו בהתאמה אישית.

4. הוראות תחזוקה למשקפיים.

1.4. יש לנקות את המשקפיים במים ובסבון בלבד, אין להשתמש באלכהול או חומרי ניקוי אחרים. הניגוב יעשה רק באמצעות מטלית ייעודית לניקוי משקפיים או עם זו אשר מסופקת על ידי החברה.

2.4. כאשר לא משתמשים במשקפיים יש לאחסנם בנרתיק יעודי או בנרתיק המקורי שלהן, במקום יבש ובטמפרטורה סבירה אשר לא עולה על 37 מעלות צלסיוס.

3.4. אין להניח את המשקפיים ישירות על העדשות.

4.4. יש למנוע מגע של המשקפיים עם מי ים וחול.

5.4. יש להקפיד על הוראות אלו, החברה לא תוכל לסייע בתיקון משקפיים אשר ניזוקו בעקבות אי קיום הוראות התחזוקה.

 

עגלת קניות
דילוג לתוכן