רכישת משקפי ראייה Online מה צריך לדעת?

Amethyst_M

תחום האופטיקה מאז ומעולם נרכש בצורה פיזית, אנשים נוהגים לקבוע בדיקת ראייה אצל אופטומטריסט או רופא ראייה ולאחר תוצאות הבדיקה מקבלים מרשם וממשיכים איתו לחנות המשקפיים הקרובה לביתם, לעיתים חברות מספקות שירות נוח של בדיקת ראייה ואספקת המשקפיים כחבילה, כמובן שזה מהלך שנועד לעודד לקוחות לרכוש מהם וזה מקובל.

בשנים האחרונות עם התקדמות הטכנולוגיה המואצת נפתחה האפשרות להזמין משקפי ראייה אונליין, גם רשתות אופטיקה גדולות החלו להשקיע יותר משאבים באתרי האינטרנט שלהן בעקבות השינויים בהרגלי הצרכנות בארץ ובעולם. כמובן שעדיין נדרשת בדיקת ראייה פיזית אצל אופטומטריסט או רופא העיניים עוד אין תחליף לכך, אך כאשר מקבלים את המרשם ניתן בקלות לגשת לאחד האתרים אשר מציעים רכישה אונליין להזין את המרשם כמו שהוא, לרוב ניתן להזמין כל סוג של עדשה אופטית וזה כולל מולטיפוקל, משקפי שמש אופטיים ומשקפי קריאה.

היתרונות העיקריים בהזמנת משקפיים אונליין זאת האפשרות ליהנות ממבחר גדול של דגמים בצורות ועצובים שונים, חלק מהאתרים מציעים גם מדידה וירטואלית שמטרתה לדמות איך העיצוב נראה על פניו של הלקוח כמו אצלנו בPeriyos.

צילום פנים למדידה וירטואלית התאמה

איך יודעים שהגודל הוא מתאים לכם?

השיטה הקלה ביותר היא להצטייד בסרגל פשוט ולבדוק את מידות המשקפיים המצוינות באתר, זה נמדד על פי אורך מוט, רוחב גשר ורוחב עדשה במ”מ לדוגמא ניתן לראות את המדידה בתמונה זו:

מידות דגם משקפיים periyos

החיסרון שמרתיע אנשים רבים בשלב זה הוא שלא ניתן לגעת ולמדוד את הדגם לפני הרכישה באופן פיזי, אך יש פתרונות מצד החברות כפי שזה הצליח עם שמלות ונעליים כך זה צפוי להיות פופולרי ולהמשיך בתחום האופטיקה.

מה חשוב לדעת?

במידה ואתם בוחרים להזמין משקפיים עם מרשם אונליין עליכם לוודא כי המרשם שלכם הוא עדכני, מומלץ שהמרשם יהיה לא יותר מבן 24 חודשים, חשוב לבדוק את התנאים של כל חנות אופטיקה לגבי החזרות ואי הסתגלות למשקפיים, התנאים משתנים מחברה לחברה.

לסיכום מומלץ להתנסות בהזמנת משקפי ראייה אונליין מכיוון שזה הוא העתיד, אך כמובן שיש לעשות את זה בזהירות ובחוכמה כמו בכל רכישה באינטרנט חשוב להתייעץ עם הנציגים של החברה ולוודא שהאחריות והתנאים של החברה מקובלים עליכם כמו כן לוודא שהחברה רשומה ואמיתית.

עגלת קניות
דילוג לתוכן