משקפי שמש וראייה 2023 | מהפך בתחום האופטיקה.

משקפי שמש מעוצבים מולטיפוקל

בשנת 2023 חוקי אופנת האופטיקה שכוללים את משקפי השמש ומשקפי הראייה ישתנו, כפי שניתן ללמוד מהעבר אופנת האופטיקה כמו בתחומים אחרים משתנה מעונה לעונה ומשנה לשנה, אך 2023 צפוייה לחולל תפנית משמעותית הן במשקפי שמש ובמיוחד במשקפי הראייה, והדגש הוא על עיצובים ספציפיים שניתן לראות על אושיות אופנה באינסטגרם כמו קים קרדשיאן ועוד, אנשים מתחילים להבין שמותגים בני עשרות שנים בעולם האופנה זה פאסה, כיום אנשים קונים לפי איכות ולפי טעמם האישי.

החוק הראשון שישתנה הוא שמשקפי ראייה לא חייבות להיות עם אותן המסגרות במראה הדק וה”רפואי” ב2023 אנו צפויים לראות יותר ויותר משקפי ראייה יפים ומעוצבים בדיוק כמו משקפי השמש, אשר משתמשים בהם כתכשיט ואביזר אופנה לשדרוג הלוק היומי, מספר בוטיקים למשקפיים וגם אנו בפריוס פרימיום בחרנו להתמקד בקהל הלקוחות אשר מחפש לוק משודרג למשקפי הראייה והמולטיפוקל שלו ומחפש דברים מיוחדים ויוצאי דופן.

אז מה חדש בשנת 2023? נתחיל עם השמש

משקפי היהלום המחומש, טרנד של צורה מיוחדת במינה, תחומה במסגרת עבה במיוחד ובנוסף השנה אין גבל ויש מגוון רחב של צבעים במרקם אטום או שקוף.

הנה כמה דגמים מהקולקציית שמש שלנו לדוגמא:

משקפי שמש בלוק עתידיני ראייה
Kim_sun_s
Whiteny_s_sun
Amari_sun_s

וגם משקפיים מלבן קלאסיים עם דגש על המסגרת העבה והייחודית, שמשדרת יוקרה. אין חוקים לצבע! הכל הולך: הורוד, התכלת, השקוף, השחור, הלבן, המנומר והצבעוני. אשר מעניקים מראה חדשני, שמח ויוקרתי.

משקפיים עם מסגרת מלבן ועדשה אובלית, במרקם שקוף צבעוני עם עדשות צבעוניות.

משקפי ראייה מסוגננים שקוף כחול
משקפי שמש ירוק מנומר ראייה מולטיפוקל
משקפי ראייה מעוצבים מולטיפוקל ורוד
משקפי ראייה זברה שנות השמונים 80 מולטיפוקל

והפתעת השנה עם החזרה של שנות ה80 לאופנה, הזברה והמנומרים חוזרים ובגדול, בצבעים שונים הם הלהיט ההיסטרי לשנת 2023.

מוצר הדגל שלנו משקפי ראייה נועזות

glory_M1

לאנשים קצת נמאס מאותן משקפי ראייה נדושות, ובשנת 2023 הכל משתנה , לאלו שחיפשו בכל חנויות האופטיקה האפשריות גם בארץ וגם בחו״ל, משקפי ראייה עם מסגרת מדהימה כמו של משקפי שמש, השנה זה קורה, האופנה בתחום האופטיקה נהיית נועזת יותר ומשקפי ראייה הפכו להיות תכשיט יותר מפריט אופטי רפואי וזה הוא מוצר הדגל שלנו בפריוס

Evy_s
Precious_s
kim_s
hailley_s

לסיכום מדובר במפגש קרוב יותר בין תחום האופטיקה לתחום האופנה וכבר אין חוקים כיצד משקפי ראייה או שמש צריכים להיראות, ושווה להגיע עם ראש פתוח כאשר בוחרים משקפיים חדשים.

עגלת קניות
דילוג לתוכן