איך לבחור את צורת מסגרת המשקפיים הנכונה לצורת הפנים?

משקפי ראייה אופנתיים

לכל אחד ואחת מאיתנו צורת פנים ייחודית, ותמיד אנו רוצים לדייק את צורת המסגרת לצורת הפנים שלנו,

זו הסיבה שהיה חשוב לנו בפריוס להוסיף ממשק מדידה וירטואלית על מנת לאפשר לכל אחת ואחד לקבל מושג כיצד המסגרות שלנו נראות על פניו בנוסף אנחנו רוצים לתת לכם 4 כללי אצבע לבחירת צורת המסגרת לפנים שלכם, צורת המסגרת צריכה להיות השלמה לצורת הפנים שלכם והמראה צריך להיות מאוזן.

1. אם יש לכם פנים עגולות, מומלץ לבחור מסגרות זוויתיות ובעלות צורה חזקה ומוגדרת כמו מסגרות מרובעות ומסגרות מלבניות, זה יעזור להאריך את הפנים שלכם העדיפות היא להימנע ממסגרות עגולות, מכיוון שהן רק ידגישו את העגלגלות של הפנים.

2. אם יש לכם פנים מרובעות, תרצו לבחור מסגרות עגולות על מנת לרכך את זוויות הפנים שלכם וליצור מראה מאוזן יותר. מומלץ עבורכם להימנע ממסגרות.

3. אם יש לכם פנים אליפטיות,זו צורת פנים שיכולה למגוון מסגרות אך כדי לשמור על מראה הפנים שלכם מאוזן שימו לב לרוחב המסגרת, האם היא רחבה מידי על הפנים שלכם? או שלא רחבה מספיק?

4. אם יש לכם פנים בצורת לב אתם תעדיפו לבחור מסגרות רחבות יותר בתחתית, זה יעזור לאזן את הפרופורציות של הפנים שלכם ומומלץ להימנע ממסגרות עם תחתית צרה.

Whiteny_M2_sun

לסיכום כשזה מגיע לבחירת צורת המסגרת הנכונה לפנים שלכם חשוב לנסות סגנונות שונים ולראות מה הכי נראה לכם, הסגנון האישי שלכם הוא חשוב מאד ואם אתם מרגישים בנוח עם אותו סגנון.

עגלת קניות
דילוג לתוכן